Åka hest

Idag stog det åka hest på schemat för kvällen och så skulle det bli. En nyfunnen vän hyser en häst vid stallet i vista. Den hästen skulle få lyckan att bli riden av Cowboy Martini denna lördagskväll.

Ritten bjöd på mycket smått och gott, jag red hästen barbacka för att få den riktiga wilda western känslan och när hästen började trava sträckte jag upp händerna i luften och gav ett glädjeskrik - "Hooowdy Hesten"skrek jag och svingade mitt lasso.


Utöver detta visade jag även upp ett antal storslagna piruetter för en storskalig publik i hagen. Hagen var av finaste kaliber och jag kände hur hästen och jag klickade med en unik kemi då vi travade fram över spånet.

Denna hest och dess ritt får 4/5 havre av mig. Mums!
 
Uteblivandet av cowboyhatt och gallopperingen fattades för att få den där klockrena 5/5an.

Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATERA OFTARE

2013-11-14 @ 13:29:36
Postat av: Amanda

Uppdatera dåååå

2013-11-27 @ 09:29:23
URL: http://tegnerudamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0