Welcome home - Martini!

Hej på er alla min kära bloggläsare! :)

Sist jag uppdaterade så skulle jag ju dra till slottsprinten, och det gjorde jag oxå.. SL hade "tekniska fel" så tog typ 45 minuter från centrum till centralen haha ganska jobbbigt! :/
Men när jag kom fram så mötte jag iaf upp Patrik på plattan och sen så gick vi till mynttorget (gamla stan) och mötte Simon och David, där stog vi och kollade på när världseliten gjorde upp om segern, riktigt kul och väldigt imponerande hur fort dom åker! :O :D :thumbup:


Efter att finalerna avgjorts så drog vi och mötte Mathias i vattenfall tältet och vi chillade där ett tag innan vi drog till centralen och tåget för att åka till föreläsningen i klubbstugan..

Föreläsningen handlade om pulsträning och det var ganska intressant och så men jag hängde itne med på exakt allting men fattade iaf det mesta! :)

Kom precis hem därifrån nu, så där har ni anledingen att det inte blivit nån update.
Blir nog ett inlägg till ikväll innan jag går och lägger mig men det märker ni då!

Hejdå sålänge och ha det bäst! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0