Veni,Vidi, Avicii <3

Hej alla bloggläsare, förlåt att jag inte uppdaterat men idag har det vart en riktigt toppendag! :D

Vid klockan tre så drog jag till Globen för att kolla på avicii och jag mötte upp Alexander och några till, vi skulle till levels-plattformen och vi fick köa i säkert två timmar fatta inte varför det var faktiskt rätt jobbigt o kallt.. :/

Men när vi väl kom in så var det lätt värt det! :D

Medans ja lämnade min Jacka i garderoben så ringde Simon, så han,Lucas och Oscar kom o mötte mig där och jag drog me dom till dansgolvet ist för till levels-plattformen, det var fett nice och sjuukt mycke nice folk! :D

Det var oxå tur att jag gick till dansgolvet istället för levels för en del av plattformen rasade och många skadade sig, vissa fick till och med åka till sjukhus. :(

Hursomhelst, det var en toppenkväll asså, avicii körde på skitbra, tjejerna var snygga och ja va me Nice personer så de kunde inte ha vart mycke bättre!

Kom hem nån gång runt 22 typ. :)

Här kommer lite bilder!


Två bilder från innan det börjat! :)



Och ett par bilder från showen! :D
Hejdå sålänge hörs imorn! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0