Turfing & Stuff! ;)

Idag hade jag ju ingen träning eller nåt så efter skolan drog jag och oscar till stan och turfade, haha börjar bli lite beroende känns det som men det är verkligen jättekul.. Faktiskt lite likt orientering på ett sätt :O :D

Vi tog ungefär 10-15 zoner på söder och i gamla stan gåendes till fots och det var nice,  fast väldigt kallt trots att solen sken, blåste nämligen nåligt otoligt på söders höjder.. :) :7

När vi var ute så träffade vi en erfaren turfare, nämligen bullmannen, blev en trevlig pratstund på Shipcornerzone, som tur var hann jag knipa zonen straxt innan honom :D :thumbup:

Här kommer en liten film från idag, han i videon är Oscar petterson, min kompis, på turf heter han Ogge96 :D
https://vimeo.com/38804278

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0