Tisdag! :)

Hejhej alla bloggläsare!

Igårkväll så ploppade det upp en massa nya zoner i huddinge, och jag blev sjukt taggad på att dra ut och turfa lite...
Det gick såklart inte eftersom  klockan var runt 23 och jag redan låg i sängen, så istället så satte jag alarmet tidigt, 06.30 för att hinna turfa innan skolan på morgonen! :)

Gick upp och åt frukost snabbt så drog ut vid klockan 7 typ, hade tur, det var ingen annan ute i huddinge så jag kunde ta typ 10 zoner, kul! :thumbup:
Lite synd bara att det snöade och var kallt men ändå.. :/ :)
Kom hem typ 8.05 och då var det bara att lämna cykeln och skynda sig till skolan hehe, som tur var hann jag i tid.. :)

Sen var det en rätt chill dag i skolan, fast fett lång ändå, slutade 16.. :O

Fick hjälpa min Bildlärare att Roota och SIM-unlocka hans S2a så gjorde det på lunchrasten, gick bra och fick en hundring för det, lättförtjänta pengar, alltid kul o hjälpa till lixom! :D

Ikväll blire som vanligt på tisdagar träning i Hökarängen Intervaller + Styrkegympa! :)

Får se men tror inte att jag kommer turfa nåt ikväll, har faktiskt fortfarande kvar nästan alal av mina zoner jag tog imorse vid skrivande stund så det är bra, men antar att Tomtebloss kommer ta tillbaks dom ikväll.. ;)


Hursomhelst, vi hörs ikväll igen, chaa! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0