Tillbaka..

Hejhej på er!
förlåt för att jag inte uppdaterade igår men jag hade verkligen fullt upp hela dagen med skola, träning o turf o grejer så hade inte tid till att uppdatera.. :/

Idag har jag iaf varit i skolan som vanligt och sista lektionen så hade vi klädsim, nice! :D
Fick skjuts av Oscar hem på moppen så de va rätt chill, har precis ätit nu och ska snart dra till källbrink och träna, kommer nog inte hem före klockan 20 iaf men ska försöka hinna med och uppdatera ikväll! ;)

Fick brev idag oxå med inbjudan till att besöka Medieprogrammet på Fredrika Bremer som jag sökt till, funderar på om jag ska åka dit, kanske vore roligt iaf o se lite hur det funkar och så, har ju sökt det i förstahandsval trots allt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0