Tillbaka :)

Hejhej bloggläsare! :)

Nu har jag kommit hem från lägret så tänkte berätta lite hur det var och så i helgen! :)

Fredag så åkte vi till uppsala, packade in oss och sen belv det sen nattträning, typ 20.30-22.10  eller nåt o så skulel vi duscha och så oxå, så det blev middag nån gång runt 23 haha..
Efter det var jag skiittrött så somnade typ först av alla! :)

Lördag var det två träningspass o det kändes rätt bra faktiskt var rätt pigg båda passen! :D
På kvällen umgicks vi i stugan och så så det var rätt chill och nice! :)

Och idag söndag så var det löptest på morgonen/förmiddagen, och sedan åkte vi och spelade curling! :O :D
Det var faktiskt jätteroligt, de flesta hade aldrig spelat det förut och detsamma gäller för mig så det var en ny och spännande upplevelse! :D

Efter det bar det av hemåt och när jag kom hem så åt jag middag och sen gav jag mej ut på ett till träningspass haha, typ 20~ km cykling och turfande i Huddinge-Stuvsta-området! :)

Så den här helgen blev det mycket träning alltså, Bra! :thumbup:

vi hörs snart igen charrå! :D
Förlåt för att det inte vart några bilder, får ta några i skolan imorrn... :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0