Sunday morning...

Cha alla där ute! 
Förlåt för att jag inte bloggade någonting igår men jag hann verkligen inte, var upptagen hela dagen.

Igår vaknade jag runt åtta, åt frukost och sen så sov jag igen till halv 10, klockan 10 började min träning, det var långpass men jag fick skavsår så de blev typ ändå bara 8 km eller nåt. :/

Efter det så åt jag lunch och så i klubbstugan sen så drog jag och Simon H till Vildmarks- och Båtmässan och drev runt lite där ett par timmar, det var ganska kul och så! ;)


Nån gång runt sex så drog vi hem till mig och åt middag, sen kom mathias oxå hem till mig och vi chillade lite, dunkade musik o så för att sen kolla på finalen av melodifestivalen. :)
Det var rätt kul och så, rätt låt vann enligt mig haha, jag tyckte iaf att loreen var överlägset bäst! ;)

De drog härifrån typ runt klockan elva och jag var jättetrött så jag gick och la mig ganska snabbt efter det! :')

Sov rätt länge imorse och gick upp typ kvart i elva, vet inte vad som hädner idag ska ngo bara ta de chill! :)

Hörs seanre idag, cha! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0