Stan :)

Hejhej bloggläsare! :)

Efter skolan idag så drog jag till stan med Oscar,Lucas och Simon! :)
Först gick vi till Calvin Klein, köpte typ 4 par kalsonger rätt nice, sen så drog vi vidare till TC och köpte biljetter till the wave som är imorrn, kommer bli fett kul! :thumbup:


Drog hem med tåget och sen gick jag o oscar till centrumsalongen o köpte wax, köpte det rosa/lila d:fi , har aldrig testat det förut så hoppas det är bra! ;)


Ikväll är jag nog antingen hemma eller kanske drar ut me oscar får se! :)
Vi hörs senare, Chao!

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag tänkte fråga om du skulle dit och kunde köpa åt mig, men jag trodde att du inte skulle så struntade i det. Fel fick jag.

2012-04-04 @ 20:59:13
Postat av: Martin

Det var synd :/ , hade gärna köpt åt dig om du hört av dig!:)

2012-04-04 @ 22:32:51
URL: http://martinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0