Romme Alpin

Hej bloggen nu är det dags för ett sånt här lite längre inlägg igen med massor av bilder och ganska mycket text.

Det här inlägget kommer handal om vad jag gjort idag, nämnligen varit i Romme med min klass samt min paralellklass! :)

Vi började dagen med att åka ifrån skolan 6.30 på morgonen, alla var skittrötta men inte gjorde det nånting för vi grabbar hade me oss lite stämningshöjare, vad det var håller jag osagt för att inte försäga oss inför alla haha, men kul var det iaf! :)

Dogan o Sigge trötta på bussen,fett gulliga visst? :)

Nån gång runt kl 10 så kom vi fram till romme och kunde börja åka skidor, det var skitnajs väder och ganska mycket snö, i backarna alltså, utanför pisterna var det nästintill snöfritt med undantag för några fläckar här och där..
Det betydde oxå att det inte fanns nån möjlighet att åka off-pist.. lite synd tycker jag :/

Emil, Jag och JP! :)


Under dagen så åkte jag med väldigt många personer, det är ju kul med variation haha! :D
Det är ju kul att åka fort med de andra som är bra på skidor, men oxå kul att åka me de lite sämre och se när de misslyckas eller lyckas med något! :D

Jasmine & Jag i liften :)

Lunchade med Simon o Danne, blev hamburgare haha standardkäk. ;)

På vägen hem var jag och vissa andra trötta typ, medans typ andra halvan körde sanning och konka haha... :D

Hursomhelst har jag haft en riktigt bra dag, tack allihopa! :D

Här kommer en hel del fler bilder som jag tagit idag, klicka på de för att se dem större!


Ajjt, vi hörs! - Mart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0