right now..

Hejhej alla bloggläsare...

Ikväll har jag bara vart ute me simon o oscar typ, vi drog ut nångång vid 7 och så sen runt 9 så mötte vi en massa personer (pallar itne skriva namnen) iaf och var med dom tills typ 10.. sen så drog ja oscar o simon på eget håll och sen efter ett tag drog vi hem, kom hem typ klockan halv 11 eller nå sånt så a de va en rätt nice kväll iaf! :)

Imorrn blire långpass, sista för säsongen, sköönt! :D
Sen så ska jag nog va me simon o kanske oscar på dagen oxå :)

Ska nog ba lyssna lite på musik o så ikväll och kanske snacka lite me oscar o sandra men ska nog gå o lägga mig rätt tidigt så jag orkar imorrn! :*

Charrå, Mart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0