New! :)

Välkommen tillbaka till min blogg! :)

Jag har precis kommit hem ifrån skolan efter ännu en vanlig skoldag, eller typ vanlig.. vi hade besök av skolinspektionen så alla lärare var typ skitpetiga och skällde jättemke, fett jobbiga! :/

Annars så var det väl bra i skolan, började me o ha idrott på morgonen och typ göra våra egna danser i grupper, jag var i grupp med Oscar, Jocke och Danne och vår dans var sååå tung asså ni skulle ha sett! :D
Resten av dagen var det typ tråkiga lektioner och så de struntar jag i att skriva om...

Ikväll ska jag tävla, eller ska försöka iaf.. har ju vart sjuk i två veckor så får väl se hur det går.
Hursomhelst så är det jaktstart ikväll och jag går ut som 3:a typ två minuter efter min klubbkompis Simon Hector ,Kommer nog bli kul och så! :D

Kommer uppdatera senare ikväll hur det gick osv. :)


Bild på Le Mart idag.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0