Mot stan och nya zoner!

Chacha alla bloggläsare, nu blir det en sanbb update för jag och oscar ska dra till stan och turf haha! :D
Verkligen beroendeframkallande spel alltså! :O :D

Hursomhelst annars har dagen vart bra, försvo mig lite men hann till skolan innan lunch ändå! ;)
Det var nån som hade snott lite pengar av vår klass i skolan idag, fett nyfiken på vem det är..
Den personen hade typ brytit upp skåpet där pengarna är osv.. :O

Aja, vi hörs senare ikväll kommer förmodligen komma lite bilder då hoppas jag, vi hörs Tja! :D

Kommentarer
Postat av: william

fin blogg:D

Och säg gärna vad du tycker om mina "Earlier life" modell bilder som jag har tagit på min vän Tove:D

2012-03-19 @ 15:45:53
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket! :)

Ska definitivt kika in på din blogg!

2012-03-19 @ 19:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0