Modded Espier Launcher!

Berättade ju förut igår att jag hade haft lite och göra och att jag bland annat moddad en launcher.
Här har ni två bilder från hur resultatet blev, det jag ändrade var lite ikoner, lite kod för ikonerna och bytte ut filerna för sidindikatorerna samt fixade lite av språket i appen! :)


Appen i sig är lik Ios launcher i layouten men jag böt ut de gamla glasiga ikonerna mot några lite sexigare softare ikoner, ikonpacket jag använd är Cold Fusion HD och några ikoner har jag själv gjort i PS (bl.a Turf).

För att ladda ner launchern som den är från börjar så klicka HÄR, vill du använda min moddade version så kan du höra av dig till mig personligen så kanske jag kan fixa det! ;)

Lägg märke till att TEMPLE RUN finns bland mina spel, det släpptes nämligen precis som utlovat igår den 27 mars!
För att ladda ner det klicka HÄR! :thumbup:

Vi hörs imorn igen, Charrå för idag alla härliga bloggläsare! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0