Kvällsupdate om dagen och morgondagen :)

Tja, nu har jag kommit hem från träningen, blev ett pass i rätt högt tempo och sprang ungefär 6km tror jag, kändes rätt bra fast hade lite ont i vaderna från igår :/

Idag var det lite knas i skolan oxå, haha jag "råkade" spränga ett äpple i väggen mitt i korridoren och min lärare typ lacka ur så var tvungen o prata me rektorn o allt, lite surt hehe... ;)
Annars vare en rätt standard skoldag. :)

Imorrn har jag SO-prov och jag har knappt pluggat något, bortsett från lektionerna alltså, men det löser sig nog... Brukar göra det hehe jag är typ lyckligt lottad när det gäller skolan haha behöver inte ens plugga men kan det mesta ändå!! :thumbup:

Sen lite nyheter angående Android!
Android Market har nu blivit Google Play, och jag tror de flesta borde ha fått uppdateringen nu (jag fick den igår)..
För oss som bor i sverige gör det ingen skillnad förutom just namnet och ikonen men för de som bor i t.ex USA innebär uppdateringen att det nu går att köpa böcker,musik osv från google play. :)



Det var allt för ikväll, ha det bäst kära läsare! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0