Knaas! :D

Waddup bros? :)

Jag kom precis hem från skolan..
Jag som gick o la mig extra tidigt igår för att jag skulle orka upp idag lyckades ändå försova mig, haha hur misslyckat kan det bli egentligen! :O

Så dagen startade med att jag missade första lektionen och fick stressa till skolan haha.. ;)
Annars så har jag vääl haft en rätt bra dag i skolan, väääldigt mycke snack om romme blev de oxå, alla verkar taggade till tusen och jag e oxå det! :D


Lina & Jag, måste ha vart nå smuts på kameran typ uppe till höger.. :/

Slutade skolan runt 15 så de va ingen särskilt lång dag iaf blev ju bara tre lektioner för mig. :)

Nu efter skolan kanske jag ska dra me simon nånstans o köpa nåt o ha med på resan imorn, kan behövas e ju lixom 3 timmar bussresa skittidigt på morgonen.. :/

En annan sak ja tänkte på är om ni har Kik? ni vet chat-appen, om ni har den så får ni gärna lägga till mig @ Mmarts :D <3  

Så, vi hörs senare ikväll.. cha & puss! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0