It's Friday, Friday <3

Heej!
Idag var en rätt chill dag, började med typ skrivprov i engelska om en film vi såg tidigare i veckan, Pojken i den trandiga pyjamasen hette den, riktigt bra film som handlar om andra världskriget och förintelsen! :)

Sen hade vi matte och sen bild, på rasten gjorde jag itne så mke typ var lite me simon o lite me sandra. ;)
Slutade typ halv 3 men kom inte hem före typ kvart över 3 för jag stanna i skolan ett tag hehe! :)

När jag kom hem åt jag lite Ice Cream Sandwich hehe, sjuuuukt gott! :D


Nu håller jag på o packar lite, Hectors ska komma och plocka upp mig kvart i 6 tror jag så sen drar vi till uppsala på träningsläger! :thumbup:

Här får ni två bilder från idag oxå! :D



Vi hörs, Tja på er! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0