Inlägg 100! :thumbup:

Det här kommer att bli det 100ade inlägget i min blogg!
Tänkte därför berätta lite om min blogg och hur och varför jag skapade den.

Från början var det så att jag tidigare provat på att gästblogga på några av mina kompisars bloggar, men huvudanledningen till att jag ville skapa en blogg var för att jag var intresserad av designen, hur man byggde en blogg och fick den att se bra ut och vara funktionell. :)

Därför började jag testa lite olika sätt för att göra min blogg lite extra speciell och inte precis som alla andras.
Till en början såg det itne så bra ut och jag skrev heller inte så många inlägg alls, skulle tippa att under november-januari blev det nog max 10 inlägg. ;)

Men efter ett tag så lärde jag mig lite mer om design, och när jag själv tyckte bloggen såg bra ut tyckte jag att det faktiskt skulle vara kul att börja skriva lite inlägg oxå, och så blev det så nu har jag haft den här bloggen aktiv i lite drygt 2 månader.. - Och mer ska det bli!

Ett stort tack till alla er som läser min blogg! <3



Kommentarer
Postat av: brup

niiiice :D<3333

2012-03-31 @ 01:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0