Grillkväll och lite om dagen

Hej alla bloggläsare! :)


Idag så var det en ganska vanlig skoldag, fast på rasten fick jag testa rasmus moppe oxå, första gången jag åkte moppe haha det var skitkul faktiskt! :o :D
Senare på rasten så var jag me Sandra, haha det var kul hände lite saker hehe, säger inte mer än så.. ;)


Efter skolan så hade jag utvecklingssamtal och det gick väl säkert bra, förstår verkligen inte meningen med de alltså.. -.-'

Drog hem och åt middag, sen så drog jag o Oscar till gömmaren och grilla me några fler, fett nice fast lite kallt hehe.. :7

Kanske lite konstigt o åka o grilla på en måndag tänker ni men nää haha , varför inte kör bara! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0