Godnatt bloggen...

Nu är sportlovet slut, känns faktiskt riktigt tråkigt.. :/
Man hinner med så mycket kul under en vecka sen så blir de tillbaks till de tråkiga standarderna igen. :(

Sen måste man lägga sig tidigt också för att orka upp imorgon bitti, så jag ska nog duscha, kanske äta lite och sen gå o lägga mig så jag kan vara hyfsat pigg imorrn i skolan.
Som tur är blir de lite mjukstart eftersom att vi bara har skola en dag för att sen på tisdag så drar vi till Romme med klassen, haha det kommer nog bli sjukt kul tror jag! :D

När det är skola kommer jag såklart inte kunna skriva några inlägg på dagtid, eller iaf inte ofta alls, så ni får nöja er med de inlägg jag hinner med! :)

Vi hörs, fortsätt läsa! ;* /Martboii


Lite konstig blick, men bättre med en bild än ingenting... ^:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0