Godkväll! :)

Hej igen på er bloggläsare, det här blir nog sista inlägget för idag! :)

Jag har precis kollat klart på Rosa Pantern som gick på TV, haha faktiskt riktigt kul film ändå! :D
Skönt me lite komedi så man slipper alla seriösa filmer ett tag lixom... :)

Dessutom har jag ikväll hunnit med att ändra tema på min älskling (läs telefon), kör fortfarande på Launcher 7, men nu med lite nya ikoner jag gjort idag som faktiskt är hyfsat lika WP7's ikoner! ;)

Såhär ser den iaf ut nu:


Le Martphone!

Imorrn är det för övrigt Vasaloppet, funderar på om jag ska kolla på det.. Tror faktiskt inte jag känner någon som ska åka det i år (lite ovanligt) men passar ändå på att önska alla er som ska åka vasaloppet ett stort lycka till! :)

Vi hörs imorrn, Hejdå bloggen och alla bloggläsare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0