FANsingo... :/

Nu är jag lite sur, jag var helt inställd på att vi skulle ha fansingo hela dagen i skolan idag eftersom att Marianne (min lärare) sa det till oss igår, men sen nu när man kommer till skolan på morgonen så får man reda på att det tydligen bara var "vissa" som skulle få göra det, och att resten skulle få ha vanliga lektioner...
Självklart var jag en av dom som skulle ha vanliga lektioner så det var ju inte jättekul... :(

Trött mart imorse...

Annars flöt dagen på bra, var ju rätt bra väder så jag o simon spelade fotboll på rasten o så...
Skoldagen slutade med att jag hade profil, det var skiitchill för vi satt typ ba o snacka i en timme haha! :D

Nu ska jag snart åka till hökarängen o träna intervaller och styrka, sen måste jag skynda mig hem så jag hinner se matchen mellan Hammarby-Sandviken! :D

Aja, höres sen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0