Ehm, Thursday, Party! :D

Haha älska sak noel! :thumbup:

Idag har jag vart i skolan var bara varit en vanlig dag, inga prov eller nåt sånt, sköönt! :)
Idag blev vi iaf klara med Fanzingo-programmet och fick lyssna på det, det blev rätt bra tycker jag! :D
Jag kanske kommer lägga upp det på Vimeo/youtube/i musikspelaren så ni oxå kan lyssna på det, om jag får tag på filen alltså, kommer skriva det här då så ni vet när det är uppe isf! :)

Annars så hände inte så mke i skolan, pappa skjustade mig hem efter skolan och så åt jag lite, ska bara ta det lite lugnt nu för runt sex ska jag dra o träna, tror jag kommer hem nån gång mellan 8 och 10 o då kanske jag e hemma eller drar ut me simon! ;)

Aja, vi hörs snart igen chaaa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0