Eftermiddag...

Hej igen bloggen, Nu har jag kommit hem ifrån Heron och Bion.

Det blev som tänkt och vi såg alltså filmen Shoo Bre.
Jag tycker att filmen var riktigt bra, den kändes väldig äkta och var ganska känslosam.
Ett plus var också att den var inspelad i närheten, det är ju jättekul när man känner igen sig på ställen i filmen.
Bland annat så var den filmad vid Flottsbro! :D

Får väl en 4/5 av mig ungefär, Helt klart värd att se! :)

Just nu är jag hemma, vet inte vad som händer ikväll men simon sa att han skulle höra av sig senare.

Juste, har gått rykten om att Avicii ställt in konserten idag, men jag tror det är fake!
Är iaf skittaggad på konserten imorrn, Ni som ska va på Levels plattformen kanske ser mig där! ;)

Ajjt, Vi hörs senare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0