Ännu en dag gryr...

Hej igen bloggläsare! :)

Dagen har börjat rätt bra idag, sov länge, såå skönt! :$

Jag har redan hunnit med två saker idag, dels att testa den nya launchern jag pratade om igår (TSF Shell).
Kan tycka att priset för den är alldeles för saftigt, 110 kr! ;O

Att döma av youtubeversion där de visar upp det så är jag väldigt missnöjd.
Den var väldigt svår att förstå, och de inbyggda ikonerna var dålig kvalitet. :/
Sen så fanns inte all funktionalitet som visats i videon i appen heller, tråkigt... ;/

Så jag kör vidare på Launcher 7 istället, min favorit just nu! :)
Den andra saken jag hunnit med är att uppdatera mitt ikonpack till just Launcher 7.

De hittar ni här: http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?t=65421

Såhär ser de ut. :D


Annars idag så ska jag gå på bio med le broe Simon S aka Sköldis. :D
Ska kolla på filmen Sho Bree, den verkar bra så får hoppa att den står sig mot mina förväntningar. ;)

Nåja, Vi hörs senare idag.. Cha! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0