Kvällsupdate!

Hej igen alla bloggläsare! :)
Kom hem för typ två timmar sen efter en heldag i stan och med Simon.

Cyklade till Simon typ vid halv ett imorse och vid ett så drog vi till rågsved för att ta tuben till stan!

I stan så var vi på Lava-huset eller tror de hette så typ och lärde oss lite hur man gör musikproduktion och sånt, kul och lärorikt var det haha, vi var där i typ fyra timmar! :D 

Efter det så åkte Mathias hem till sig, och Simon och jag åkte hem till Simon och åt middag.

Eftermiddagen kollade jag typ på halva fotbollsmatchen hos simon och sen cyklade jag hem i mörkret.
Väl hemma kollade jag slutet av andra halvlek med min Familj och just nu så ska jag nog ta o kolla ett par avsnitt av karatefylla innan jag går och lägger mig.

Vi hörs senare ikväll eller imorrn när jag vaknar.

Här kommer några bilder från idag i Studion! :)

Simon! ;)

Hur det såg ut typ :)

Simon och Jag :D

Mathias! :)

Kommentarer
Postat av: Kajsaaa

Fina pojkar!!<3333

2012-03-01 @ 09:32:34
URL: http://kajsajjohansson.blogg.se/
Postat av: Pappa Gabriel

Måste bara skriva.. Cool blogg och häftiga bilder.. Lite annorlunda blogg och jag gillar det.. Har själv en pappablogg med mix av träningsblogg.. Skriver även en hel del om inredning.. Rätt ny bloggare.. Kramar Pappa Gabriel..

2012-03-01 @ 09:44:26
URL: http://gabrielgavric.blogg.se/
Postat av: Anonym

mathiiiias . snygg martin :)

2012-03-06 @ 15:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0