:')

Hej på er alla bloggläsarääh, just nu sitter jag o dunkar musik i mitt rum och e inne på facebook o så!
Har precis gjort klart lite nya ikoner i photoshop o funderar på vad jag ska göra nu.

Imorgon ska förresten en ny cool Launcher släppas till Android! - TSF Shell
Den verkar väldigt bra faktiskt och jag har tänkt att skaffa mig den när den släpps och tänker därför tipsa er andra som också använder android om den! :)

Blev inge träffa Simon ikväll för att.. hmm.. ja vet faktiskt inte hahah de blev bara inte så. ;)
Kanske är me han nånting imorn istället! 

Här får ni en bild oxå, vet att jag inte lägger upp så mycke bilder som ni kanske skulle vilja men försöker lägga upp några då och då iaf!


Tjaa sålänge! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0