Combining the best of two worlds!

Idag har jag gjort ett litet projekt eller vad man ska kalla det, har helt enkelt designat min drömmobil i Photoshop.
Hur modellen ser ut ser ni på bilderna nedan (tryck på de för större bilder). 


Specifikationerna jag tänkt mig är följande.
4.0 inch screen
1.5ghz quad core processor
12mp back camera with 2 led flashlights
2mp front facing camera
32GB built in memory
Android 4 - Ice Cream Sandwich
Memory-card slot
NFC
Bluetooth 3.0
MicroUSB jack
3.5mm headphone jack
Proximity & Light sensor
Notification led
software buttons
micro sim only
dual-sim support
11mm thick
Martphone UI
WiFi
4G-3G-GPRS

4 tums skärm med multitouch
1.5ghz quadcore processor
12mp bakre kamera med 2 led blixtar
2mp främre kamera
32GB inbyggt minne
Android 4 - Ice Cream Sandwich
Plats för minneskort
NFC
Bluetooth 3.0
MicroUSB kontakt
3.5mm hörlursuttag
Läge & Ljussensorer
Notifikationslampa
Mjukvaruknappar för bak,hem och multitasking
Dubbla micro sim-kort platser
11mm tunn
Martphone Gränssnitt
WiFi
4G-3G-GPRS


Haha lite onödig fakta eftersom den ändå inte kommer finnas på riktigt, men jag har inget speciellt för mig så. ;)
Vilken tycker ni är snyggast, Svart eller Vit? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0