Tillbaka! :D

NU är jag tillbaka efter en rolig helg i Götet! :)
Jag åkte i torsdags och första natten sov vi över i Hectors Stuga i västergötland och sen på fredagen så åkte vi till Göteborg! ;)
Tog det rätt lugnt på fredagen och vilade upp oss inför tävlingarna i helgen, var ju premiär i Silva Leaugem, hade ltie otur, var 5e reserv till H18Elit men kom inte med där så fick springa H18Elit2 istället, väldigt kul det med och då fick jag dessutom möta Mathias och David! :D

H18 = Herrar upp till 18 år. (Springer ju vanligtvis H16 men eftersom det var silva leauge så är det roligare att springa H18 :D )

På lördagen var det långdistans och det gick väl rätt bra för mig faktiskt! Missade kanske ungefär 1-2 min men var rätt nöjd ändå och det räckte till en 8e plats och jag slog både david och mathias.

Idag gick det ungefär lika bra bommade nog ungefär 2 min men det räckte ändå till en 6e plats, Kul! :thumbup:

Vill oxå ge ett STORT GRATTIS till min vän Simon Hector som lyckades vinna H18E idag trots att han bara är 14 ÅR! :O :O :O , Riktigt imponerande! :rolleyes: 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0