Om lördagskvällen! :)

Ajjt, i lördags så var det the wave!
Hahah jag var jävlgit hypad innan så det var nice och så! :D

Vi kom dit vid typ 21.30 kanske och det var inte så jättelänge vi fick stå i kön utan vi kom in ganska fort! :thumbup:
Där inne var det sjukt nice och så, rätt bra musik och bra drag, haha dansade med alla typ o så det var kul, var ju där med The Grabbz lixom så de va bara bra! :)

Sen hände lite skit som jag inte vill skriva om här på bloggen.. :/
men i huvudsak så var det ändå en bra kväll! :D
Fick skjuts hem av Lucas pappa så kom väl hem nån gång efter 2 och gick o la mig ganska direkt för var jätttetrött haha.. :)

Nu blev det inga bilder tagna, eller iaf inte av oss själva.. Men förmodligen togs det vimmelbilder som borde komma upp snart och hittar jag någon på mig kommer jag säkert att lägga upp de här! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0