yep...

Cha ALLA mina fem? (*två?) bloggläsare.
Idag var jag tvungen att gå upp alldeles för tidigt, alarmet ringde typ vid 8.20. Inte så nice med tanke på att jag somnade runt två inatt.

Anledningen till att jag gick upp så tidigt var att jag skulle iväg o tävla (läs träna) på djurgården, alltså ön.. inte laget.
Så min kompis Mathias,plockade upp mig 9.45 och så åkte vi dit. Det  gick inte så jättebra för mig.. jag missade lite och var jättetrött i benen, inte nice alls.. men det var iaf ganska kul .:)
nät som var mindre kul var att Mathias slog mig med två minuter. :/ 

Iallafall, nu är jag hemma och gör inte så mycket.. kanske träffar nån ikväll får se, iaf så kommer min bror hit på besök (han bor inte hemma) så ensam blir jag iallfall inte.


Chacha" - Martin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0