Brrrruuppp... ;)

Nu tänkte jag göra ett inlägg i min vanligtvis ouppdaterade blogg, Är ju som Marika nämde inte särskilt bra på att uppdatera ofta. (kanske blir ändring på det nån gång.. kanske...)

Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade vid tolv ungefär och tog det lugnt på morgonen, skönt att man slipper stressa på lovet.

Efter ett tag drog jag till Oscar, var hos oscar tills kanske halv åtta, vi lyssnade på musik, tog de allmänt chill och drog till centrum ett tag.

Nu sitter jag hemma i min soffa och lyssnar på musik, som vanligt.. hehe.
Ska nog lägga mig snart, måste upp tidigt imorn för ska träna/tävla.

Men berättar mer om det imorrn. (kanske)
Måste självklart slänga in en låt också...



Ha det bäst! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0